کمیته قضایی مجمع از اعضای کمیسیون NFL ، NBA ، NHL و MLB برای پخش تیرها خواستار توجیهی است
کمیته قضایی پارلمانی ممکن است بخواهد این قانون را تغییر دهد. این کمیته به طور رسمی درخواست توجیهی با اعضای کمیسیون چهار لیگ اصلی حرفه ای ایالات متحده برای گفتگو در مورد بازارهای پخش و معافیت های کم رنگ.
یکی بیان کمیته قضایی ، که روز دوشنبه منتشر شد ، شامل نامه هایی است که به هر یک از چهار عضو کمیسیون ارسال شده است: آدام سیلور (NBA) ، راجر گودل (NFL) ، گری بتمن (NHL) و راب مانفرد (MLB). براساس این بیانیه ، این کمیته قصد دارد با اعضای کمیسیون برای گفتگو در مورد قانون انتشار ورزش (SBA) ، قانونی که معافیت ضد لات برای پخش در لیگ های ورزشی در تلویزیون شبکه است ، گفتگو کند.
تبلیغات
SBA که در سال 1961 هزینه شد ، برای کمک به NFL به طور جمعی تنظیم حقوق پخش خود و سازماندهی این روند صرف شد. این قانون همچنین شامل معافیت “تاریک شدن” است که به تیم تیم اجازه می دهد تا در حالی که همزمان یک بازی خانگی را انجام می دهد ، از پخش بازی های خاص در مناطق خاص کشور جلوگیری کند.
(برای فصل 2025 NFL به یک لیگ فوتبال Fantasy Yahoo بپیوندید یا ایجاد کنید)
با این حال ، طبق گفته ، مجمع از نظر دیدگاه انتشار فعلی به دنبال “کفایت قانون فعلی” است.
“وضعیت فعلی بازار پخش ورزش از دهه 1960 به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. اکثر بینندگان ورزشی اکنون خارج از پخش شبکه سنتی هستند.” “در نتیجه ، بیشتر توافق نامه های توزیع که توسط یک لیگ ورزشی وارد شده است ، در معرض چالش های ضد اتصالات قرار می گیرند ، اما یک زیر مجموعه باریک باعث عدم اطمینان قانونی نمی شود و به طور مؤثر نقطه کور را برای تحریف بازار و تخلفات احتمالی آنتی ضدیت گسترش می دهد.”
در نامه های اعضای کمیسیون ، این کمیته سؤالات مهمی را در مورد آینده بالقوه قانون مطرح کرده است: “آخرین موارد ضد ströst سؤالات مهمی را مطرح کرده است که SBA باید تغییر یا لغو شود.”
تبلیغات
این درخواست توسط دو نماینده جمهوریخواه انجام شده است: جیم جردن (R-Ohio) ، رئیس کمیته مجمع و دولت اداری ، اصلاحات نظارتی و رئیس کمیته فرعی Antitröst ، اسکات فیتزجرالد (R-Wis.). دو نماینده دموکراتیک در نامه های جیمی راسکین (D-Md.) و جری نادلر (DN.Y.) انتخاب شدند. هر دو عضو کمیته قضایی هستند.
در نامه ها ، این کمیته خواستار این است که اعضای کمیسیون در مورد لیگ های فردی خود در مورد “مشارکت در بازار انتشار ورزش و موضوعات مرتبط” صحبت کنند. از نقره ، گودل ، بتمن و مانفرد خواسته می شود قبل از 25 اوت یک جلسه توجیهی ترتیب دهند.
وضعیت فعلی نمای پخش ورزش در ایالات متحده چیست؟
این کمیته در حالی که دلالت می کند که SBA قابل تغییر است ، سؤالاتی را مطرح می کند که آینده چشم انداز به کجا می رود. با این حال ، همانطور که کمیته در نامه ها اظهار داشت: “بازار ورزش و پخش در 64 سال از زمان اولین ورود به SBA به میزان قابل توجهی تغییر کرده است.”
تبلیغات
چهار مورد از لیگ های مربوطه وقتی نوبت به انتشار می رسد که در آن بازارها و کانال های خاصی در مورد حقوق تیم های انفرادی مذاکره می کنند ، با مدل های مشابه کار می کنند. خدمات جریان ، به عنوان آخرین فشار Netflix به بازار ورزش زنده ، مستقیماً در غول های پخش (طاووس ، پارامونت+و غیره) یا خدمات مستقل در بازی هستند.
جدا از این ، لیگ ها ، جدا از خاموشی طرفداران ، NFL Redzone ، NBA League Pass ، MLB.TV. (NHL همان معادل آن را ندارد ، اما بازی های غیر بازار برای مشترکان ESPN+ در دسترس هستند.)
با این حال ، NFL هفته گذشته امواج شوک NFL را در این چشم انداز قرار داد ، پس از گزارش های NFL از توافق نامه ای که دارایی های رسانه ای را به ESPN ارسال می کند ، از جمله Redzone. به طور بالقوه ، این توافق نامه که تا 10 ٪ در لیگ ESPN دست خواهد یافت ، برخی از خطوط بین لیگ ها و شرکای پخش را حذف می کند.
این کمیته به معنای تصادفی نیست که کمیته 10 روز پس از این توافق نامه از اعضای این کمیسیون خواستار شود ، اما به نظر می رسد بیشتر نگرانی های مجلس بر افزایش جریان و گزینه های اضافی برای مصرف کنندگان متمرکز است.
تبلیغات
قوانین انتشار ورزشی چیزی است که کنگره در گذشته به آن توجه می کند: تد کروز ، NFL در جلسه سنا در ماه مه در مورد انتقال از تلویزیون پخش به جریان در ماه مه. “پرواز کردن“مرزهای SBA.
به طور خاص ، این کمیته با MLS ، WNBA یا NWSL ، سه لیگ برتر دیگر ورزشی ایالات متحده تماس نگرفت. مشخص نیست که چرا خانه شامل این لیگ ها نیست ، اما بینندگان کوچکتر از چهار مورد دیگر نیز وجود دارد.